14 Ağustos 2012 Salı

Vizeyi aldım!

Vizemi aldım! Sonunda :)

Gerçekten aldım. Şaka değil. O kadar sıkıntıdan sonra aldım hem de.

Eğer sizin de içinizde 'Vizem çıkmadı mı?' gibi aptal ve gereksiz bir kuşku varsa, atın onu kafanızdan. Yok öyle bir şey. Ben kendimi yedim tam 1 hafta. Ama sorunsuz çıktı. Vizemi aldım!


Herkesi vize başvurusundan 2 hafta hatta bazılarını 25 gün sonra aradılar, beni sadece 1 hafta sonra aradılar diye vizemin reddedildiğini düşündüm. Konsolosluktan söylemiyorlar red mi edildi, onaylandı mı diye. Sadece 'Pasaportunuzu alabilirsiniz.' diyorlar. Araştırdım, reddedilenler olmuş. Tabi aldı beni vıyvıylar. Ama o kadar az kişi ki reddedilenler. Maddi belge eksikliğinden reddedilebiliyormuş.


İçinizi rahat tutun. 'İspanya vize reddi' imkansız gibi bir şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder