3 Kasım 2012 Cumartesi

Yasemin'e cevap!

29 Ekim'de gönderilen mesaja 3 Kasım'da cevap vermek.. 


Yasemin'immmmmmmmmmm


Ah güzelim ben ne çok özledim bir de bilsen. Çok yalnız kaldım buralarda. Kimsenin elini öpmeden bir bayram geçirdim. :( Tabi kimse de para vermedi. 

Belini de çok özledim. Buradakilerin belleri bizimkiler gibi değil. Seninki zaten bambaşkaymış :) Onun sıcaklığı da kimsede yokmuş. Ah insan, hep geçip gittikten sonra anlıyoruz. 

Okula gidip gelip, ders çalışıp, not çıkarıp bir de gezerken vakit bulup başka her şeyi yapan Yasemin! Bence vakit bulamadığından değil nete girmemen. Ev kızı olmak böyle işte. Tek işin oymuş gibi geliyor sana. :)
Ama Türkiye seni bekler güzelim gelecek araştırmaların için.

Sana zaten yazacaktım. 180 küsür öğrencim var burada. 3-4-5 yaş hepsi. Tam araştırma yapmalık. Bir kaç konu bulalım. Benim aklıma çok şey geliyor ama sonra unutuyorum. Unutmadan not alabilirsem sana yazarım. Geçen yıl o gazla milyon tane konu bulduk ama şimdi yok. :)

Ben gezmeye çalışıyorum. Çok param ve zamanım var ama arkadaşım yok. :( Bu çok kötü oluyor. :) Şöyle tiyatroya sinemaya gidecek, Madrid'in ara sokaklarında kaybolacak, aptal aptal fotolar çekilecek biri lazım bana. :) Yani sen burada olsaydın çok eğlenirdik. :)

Marmara denizini görürsen selam söyle benden. Çok özledim her şeyi. :)

Çok öpüyorum seni. Tanıdığım kimi görürsen öp benim için. Hele Yeter'i öpücük yağmuruna boğ! :)

Allah'a ısmarladık! :) ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder