25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bir garip gün

Sabah kalktım, baktım başım dönüyor. Gitmeyeyim, yarın hallederim dedim. Daha sonra 12'ye doğru uyandım tekrar. Dedim ineyim merkeze, işlerimi halledeyim. Doğrudan netten baktığım bir sigorta acentesine gittim. Allianz'dan seyahat sağlık sigortası yaptırmak için. Girdim oturdum. Ben kadına Allianz diyorum, o bana Axa diyor. 'Hayır Allianz' dedim. 'Yani Axa' dedi. 'İkisi aynı mı?' dedim. 'evet.' dedi. E tamam dedim ben de. Söyledim bilgilerimi filan. 67 Euro dedi. Aman Allah'ım hesap makinesi kullanmayı bilmeyen iki insan. 2.058'le 67'yi çarpamadılar. Aldım elime ben çarptım. 'Tamam uygun fiyatı' dedim. '3 ayda bir giriş-çıkış yapma zorunluluğum yok değil mi?' dedim. 'tabi ki yok' dedi. İnandım. :(
Yaptı, çıktı aldı. Bir baktım sözleşmeye '92 gün'le ilgili ibare var. Yanlış yapmışım yani. Ama ben değil kadın yanlış yapmış. Allah onu hidayete erdirsin, ne diyeyim.


to be continued.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder