1 Ekim 2012 Pazartesi

28 Eylül


Buenos dias!

Saat 11:39. Yarım saat önce uyandım. Feli mesaj atmış. Boğazımın iyi olduğunu ama burnumun durmağını yazdım. Ama benim burnum akmaya başladıysa bu yakında iyileşeceğime işarettir. J

Sonra mutfağa geçip kahvaltımı hazırladım. 1.5 yıldır bir kez bile aklıma gelmeyen şeyi yaptım: ton balıklı yumurta. Abel yapmıştı Danimarka’dayken. Unutmuşum ama. İspanya’da hatırlayıp yemek kısmetmiş. J Şuan hem yiyip hem yazıyorum.

Mutfaktaki çöp kutusunun poşeti yok. Bulamadım poşetleri nereye koyduklarını. Aslında ev arkadaşım TV izliyor ama beni pek sevmedi sanırım. Ya da yalnız takılmayı seviyor. Hiç konuşmuyor. Ona da sormadım o yüzden. Bir yere giderse arar bulurum. :D

Buranın pastırma yazı yok mu acaba. J Hep yağmurlu. Trabzon’da bu kadar yağmıyor. Denize de kıyısı yok ki. L Utanmasa kar yağacak. Benim yağmurluk almam da farz oldu. Hatta çok kalın olmayan bir mont bile alabilirim.

Bir dakika önce insanların neden bilgisayardan bir şeyler izlemek yerine TV izlediklerini keşfettim. Bilgisayardakini sadece sen izliyorsun. Ama tanımadığın bilmediğin insanlar olsa da TV’yi o anda başkaları da izliyor. J Yine bir yalnızlık meselesi… Ben yine de bilgisayardan film izleyeceğim ama. J
Dün gece mükemmel bir film izledim: The legend of 1900. O kadar değişikti ki. Hikaye, müzik ama en güzel sahnelerin çekimiydi. Bayıldım. Zafer hocamın önerdiği filmlerdendi. Benim de herkese önereceklerimden. J İzlemediğim 3 film kaldı. Bu yüzden de bu kadar sevmiş olabilirim onu. Sevdiğimiz filmler hemen hemen aynı. ;)

Madrid’e gittiğim gibi önce bir telefon almalıyım. Sonra fotoğraf makinesi. Sonra da Kindle. Eylül bitti ve ben bu yıl sadece 8 kitap okumuşum. Ne oldu bana? L Ve Kindle’ımı aldığım gibi de Khalil Gibran’ın bir kitabını okumalıyım.

Feli’ye buradaki sinemaları ve tiyatroları soracağım. Hafta sonu daha iyi hissederim bence. Bir film izlemek güzel olur. İngilizce ve İspanyolca alt yazılı. J Danimarka’da çok eğlenmiştim.
İspanyolca kursum da ayarlanınca zaten boş zamanım kalmaz çok. J
                                                                                                                                                                          
12:58

Yağmur durdu. Ben de film izleyeceğim şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder