1 Ekim 2012 Pazartesi

Anlıyorsun değil mi? :)


Geçen hafta Perşembe olan olayı hala atlatamamıştım. Sanırım 2 dakika önce geçti gitti. :)

“Anlıyorsun değil mi?”yi söyleyip dans edince bir şeylerin değiştiğini anladım. İstanbul’un sokaklarında donarken söylediğimiz şarkı değildi artık. Danimarka’da gece 3’te bisiklet sürerken seni düşünerek söylediğim de değil.  Madrid’de odamda hasta ve can sıkıtım içinde söylediğim şarkı o.

Umurumda değilsin. İyi ya da kötü durumda ol, ilgilenmiyorum. İyi olmanı isterim ama herkesin iyi olmasını istediğim için. Seni sen olarak kabul etseydim hala, iyi olmanı haketmediğin için üzgün olmanı bile isterdim. Ama şuan istemiyorum. O kadar yıkıp gittin ki, senin hakkında hiçbir şeyi düşünmek istemiyorum. Seni öbür dünyada da görmek istemiyorum. Biraz da bu yüzden hakkın filan yok bende. Kalanı da benim iyi niyetimden, sen hakettiğinden değil. Yine de şanslıymışsın. Benden sonra senin kaybettiğin hiçbir şey olmamış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder