28 Ekim 2012 Pazar

Madrid + Elif / 13-14-15 Ekim

Elif 12 Ekim gecesi Tarragona'dan yataklı trene bindi. Saat 07:20'de Madrid Chamartin tren istasyonun'da indi.

Ben de 13 Ekim sabahı saat 6'da kalkıp, 6'yı çeyrek geçe evden çıktım. Hava karanlık tabi. Fuenlabrada tren istasyonuna gidip Atocha trenine bindim. Atocha'dan 1 nolu açık mavi Pinar de Chamartin hattına aktarma yaptım. Yol hesapladığımdan uzun sürdü. Bu yüzden 07:30'da değil de 07:55'te Chamartin'de olabildim. Elif'le metro istasyonunda buluştuk.

Birbirimize bir koşuşumuz vardı. :) Bir sevindik bir sevindik. Madrid'in ortasında Türkçe sevinmek de ayrı bir şeydi tabi. Metro için bilet alıp Sol meydanına gittik. Saat sabahın 8i olunca bomboştu tabi. İkimiz de açtık. Ben biraz da üşümüştüm. Kahvaltı yapacak yer aradık. Bir kaç yer gördük gibi ama içimize sinmedi. ve biz ne yaptık. :)

 Gidip Dunkin' Coffee'de donut yiyip çay içtik. :) Ama güzeldi. Elif'le Madrid'de olmak zaten güzeldi.

Sonra aldık haritayı elimize önümüze çıkan her yeri gezdik. (Liste yakında yayınlanacak.)

Saat 10 gibi Fuenlabrada tren istasyonunda indik. Carrefour'a gittik. Ben meyve aldım. Sonra eve geldik. Elif gelirken yolu öğrendi tamamen. :)

Ev arkadaşlarım evdeydiler. Onlarla tanıştırdım. Marta Elif'in geçmiş doğum gününü kutladı. Sonra odama geçtik. Odaya "Feliz cumpleaños" yazılı şeyler asıp bir kaç tane de balon asmıştım. Elif 'bunlar senin mi' diye sordu. Ben de 'hayır senin' dedim. Ama meğersem Elif dolabın üstündeki resimlerimi soruyormuş. :) Ama ben hayır senin deyince onun için olan şeyleri de gördü. :)

Üstümüzü değiştirdik. Çay demledik. Danimarka'dakinden daha enteresan bir çay demleme oldu. :) İki tencereyi üst üste koyduk, üsttekine dem alttakine de su. :D İnce belli gül desenli çay bardaklarımı, altlıklarımı ve çay kaşıklarımı da çıkardım. Elif çok sevindi. :) Elif'e balkona geçmesini söyledim. O balkona geçtiği sırada ben de dolaptaki yaşpastasını çıkardım. Üzerine "22" mumlarını koydum ve yaktım. Marta'ya kaş gözle doğum gününü kutlayacağımızı anlattım. Elif'in beni görebileceği bir yere çıkınca da başladık "happy birthday to youuuuu" diye söylemeye. Herkes duygulandı filan. :)



..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder