28 Ekim 2012 Pazar

Epeydir yaz-a-madım!

Allah'ım yarabbimmmm...
3 haftayı geçmiş ki ben yazmamışım. Zaten 1 aydır buradayım. :)

Her gün beynimden milyonlarca cümle geçiyor "bunu yazmalıyım" şeklinde. Sonrasında beynim bunları yazdığımı farz ediyor olmalı ki yazma hissim gidiyor.

Aslında hep yazmak istiyorum da zamanım olmuyor. Geçen hafta sonu zamanım vardı ama sağlığım yoktu. Öndeki hafta sonu Elif buradaydı. Önceki hafta sonu sadece dinlendim. :)
Zaten sadece hafta sonu yazabilirim onlarda da böyle şeyler oluyor işte.

Bugün ve dün evdeydim. Ama dün tüm gün yemek yaptım, yemek yedim ve Leyla ile Mecnun izledim. O yüzden yazmak istemedim. Ha biraz da İspanyolca çalıştım.

1 ay oldu ama ben Danimarka'da öğrendiğim İspanyolca'ma sadece kelimeler ekleyebildim. Nerede cümlelerim??? Feli'ye ve Nieves'e diyeyim de sadece İspanyolca konuşsunlar benimle. Ben de yarı İngilizce yarı İspanyolca yaparım bir şeyler. :)

Yazmaya nereden başlasam bilmiyorum. Belli başlı şeylerim var aslında yazacak. Mesela ayrı bir yazıda Elif'le   Madrid gezimizi yazmam lazım. Sonra ayrı bir blog açıp okulda öğrettiklerimi yazmam lazım. Halloween apayrı bir konu zaten. İspanyolca kursum da var. :D   Daha daha dahası da var aslında.

Şimdi başlıyorum. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder